Õppeeedukus
õpilasi I veerandi lõpuks – 844, neist hinnatud õpilasi 749
õpilasi II veerandi lõpuks – 844, neist hinnatud õpilasi 749
I veerand |
110 |
II veerand |
106 |
|
hea õppeedukus |
väga hea ja hea õppeedukus |
% |
I veerand |
273 |
383 |
45,38% |
II veerand |
256 |
361 |
42,78% |
I veerand |
71 |
II veerand |
49 |
I veerand |
59 |
II veerand |
57 |
|
Puudulike hinnetega õpilased, |
kellest on üks puudulik |
I veerand |
67 |
31 |
II veerand |
94 |
37 |
|
Puudutud tunnid |
Põhjuseta puudumised |
EHISesse kantud õpilased, kelle puudumiste osakaal 20% ja rohkem |
I veerand |
9757 |
1806 |
13 |
II veerand |
15457 |
3070 |
13 |
I veerand |
48 |
II veerand |
275 |
Kooli õppekava toetamine läbi koolisiseste ainevõistluste/konkursside:
Kooli õppekava toetamine läbi ühisürituste, õppekäikude, klassihommikute, klassiõhtute:
Ühisüritused: Jussikese nädal (28.10 – 31.10.); eesmärkide koolitus 9. kl õpilastele (30.10); Halloweeni disko (07.11); Mõttetalgud „Teeme ära“ (14.11); Rahvaülikooli loeng 8.-9. klassile külalisesinejaga Mart Noorma (21.11); 3.-4. klasside mardi- ja kadritrall (22.11); Kadripäeva tähistamine 1.-2. kl õpilastega (25.11); Advendihommikud (02.12; 09.12., 16.12. ja 19.12); Talveball (10.12); Rahvaülikooli loeng 8.-9. klassile „Juhan Liivile mõeldes“ (13.12); 3.-4. klasside jõulupidu (17.12); 1.-2. klasside jõulupidu (18.12); 5.-6. klasside jõulupidu (19.12); Aabitsapidu (19.12); Jõulujumalateenistus (20.12)
Näituste külastused:
5.c, 5.d, 5.e, 6.c, 6.d, 7.b, 7.d, 8.d, 8.c (õp Gerta Visteri eestvedamisel)
Õppekäigud:
1.b, 2.d, 3.c – Valga Muuseumis õppeprogramm "Laske kadrid tupp tulla"
1.b – õppekäik Valga Keskraamatukokku
2.a, 2.b – Mõnistes Päkapikumaal
2.c – õppepäev Kopra Karjamõisa mahetalus
5.a, 7.a – AHHAA keskuse külastus – õppeprogramm "Räim tomatis"
6.a, 6.c – Pokumaal "Kamapäeva" õppeprogrammis osalemine
7.c, 7.d – õppepäev Võrtsjärve õppekeskuses
5.a, 9.a, 9.e - õppekäik Tallinna
Teatrietenduste külastused:
1.a, 1.b, 1.c, 1.d, 2.c, 2d, 4.c, 4.d ja 4e – "Lotte jõulupidu" Vanemuises
1.b - "Ottomar ja Jeebus" Valga KHK-s
2.a ja 2.b – Vanemuises "Mary Poppins"
3.c – Valga KHK-s "Päkapiku jõulupäev"
5.a – Valga KHK-s tsirkuseetendus
6.d, 7.a, 8.a – Valga KHK „Netis sündinud“
7.a – Valga KHK-s Noorte sümfooniaorkestri kontsert
9.d ja 9.c – Vanemuises "Hea põhjatuule vastu"
Koolis külas
Keemia õpikoda (13.11)
Valgamaa Arenguagentuuri Ettevõtlusküla simulatsioonimäng (02.-03.12)
Klassihommikud, klassiõhtud:
2.c, 3.a, 3,b, 5.a, 5.b, 5.e, 6.a, 6.b, 6.d, 7.b, 7.c, 7.e, 8.a, 8.b, 9.b, 9.c, 9.e – kokku
17 (I v – 10)
Muu:
osalemine Eesti Õpilasesinduste Liidu XXIX Üldkoosolekul (08.-10.11)
osalemine Noortekonverentsil "Lahe koolipäev" Tallinnas (19.11)
mentorkoolitus lastekooridele (26.11)
mentorkoolitused rahvatantsurühmadele (2 korda)
5.b – (11.11) külalised Kaitseliidust klj tunnis
2.b, 6.b – küünlaümbriste kogumise aktsioonist osavõtt
6.d klass külas Kasekese lasteaias (16.12)
Projektides osalemine
Spordivõistlused õppe- ja kasvatustöö toetamisel ning tulemused:
II koht tüdrukute arvestuses
III koht
4. koht
II koht – 7
III koht – 7
II koht – 5
III koht – 6
II koht – 2
III koht – 4
3. klasside tüdrukud
5. klasside poisid
5. klasside tüdrukud
6. klasside poisid
6. klasside tüdrukud
Osalemised erinevatel ainealastel konkurssidel:
III koht
II koht 9.kl arvestuses
Vabariigis eripreemia
II koht
III koht
III koht
Lisavahendite leidmine ja kasutamine õppe- ja kasvatustöö toetamiseks:
Koostöö lapsevanematega
Hariduslike erivajadustega õpilaste õppe- ja kasvatustöö toetamine tugikeskuse spetsialistide kaudu
|
I veerand |
II veerand |
Kodukülastusi |
23 |
21 |
Vestlused lapsevanematega |
51 |
53 |
Kutsutud probleemvestlustele (sh kirjalike kutsetega) |
15 |
17 |
Vestlused õpilastega |
69 |
49 |
Regulaarsed õpilaste nõustamised |
8 |
28 |
Õpilaste uuringud |
|
17 |
Õpetajate nõustamised |
10 |
25 |
Koostöö huvigruppidega (lastekodu, meedikud, nõustamiskeskus) |
6 |
4 |
Õpetaja ja õpilase vahelise konflikti reguleerimine |
|
5 |
Õpetaja soovil tunnis õpilase käitumise jälgimine |
|
4 |
Materjalide koondamine Valga MK nõustamiskomisjoni saatmiseks |
|
4 |
„Hea kooli rajaleidja” tiitel. Konkursitöö seisnes kooli eneseanalüüsil keskendudes neljale valdkonnale: õppe- ja kasvatustöö, sh lõiming ja hindamine; õppimist ja kasvamist toetav koolikeskkond; juhtimine ja eestvedamine ning koostöö ja head suhted eri osapoolte vahel.